Algemene voorwaarden

Leveringsvoorwaarden ChiRunning.nl
Annuleringsvoorwaarden workshop of cursus

U kunt tot 7 dagen voor aanvang van de eendaagse workshop of cursus (3 x 2 uur) afzeggen door te mailen naar info@chirunning.nl. U kunt aangeven of u wilt doorschuiven naar een volgende workshop of cursus of dat u uw geld terug wilt. In het laatste geval brengen wij u wel € 7,50 administratiekosten in rekening. Wilt u in het mailtje het bestelnummer en, als u uw geld terugvraagt, ook uw bankgegevens vermelden? Zegt u later af voor de workshop of cursus dan kunnen wij uw geld niet restitueren. We maken een uitzondering als we nog iemand anders op uw plek kunnen laten meedoen.

Voor de weekenden die wij organiseren hanteren wij afwijkende annuleringsvoorwaarden. Deze worden afzonderlijk op onze website vermeld.

14 dagen retourgarantie voor onze boeken, dvd’s en metronomen

De Wet Kopen op Afstand geeft u na het doen van aankopen het recht op een bedenkperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product in originele staat en met originele toebehoren, worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden. U dient zelf de portokosten voor het terugsturen te betalen.

U kunt het product terugsturen aan Doorlopend Beter, P. Zwierslaan 9, 7944 KL Meppel. Daarnaast dient u ons een mailtje te sturen, info@chirunning.nl, met daarin:

  • het bestelnummer
  • het product dat het betreft en
  • de datum waarop u het aan ons heeft verstuurd,
  • uw bankgegevens.

Zodra wij het product hebben ontvangen, maken we het aankoopbedrag aan u over. We raden u aan om bij het terugsturen gebruik te maken van verzending met track-en-trace.

14 dagen ‘niet goed, geld terug’ voor boeken, dvd’s of metronomen

Mocht een product ondanks onze goede zorg niet functioneren of zijn beschadigd door de verzending, dan kunt u dit product gratis aan ons terugsturen. U ontvangt van ons een nieuw product of wij storten het aankoopbedrag terug.
Als u een mailtje stuurt aan info@lchirunning.nl met daarin:

  • het bestelnummer,
  • het product waarover het gaat en
  • de reden om te ruilen of uw geld terug te vragen.
    Wij mailen u dan over de retourprocedure.